9 noiembrie 2013

sâmbătă, noiembrie 09, 2013
Așa cum menționam zilele trecute, compania Samsung are de gând ca în acest an să producă și să vândă mai mult de 40 de milioane de tablete, adjudecându-și în acest fel un procent semnificativ din acest segment de piață. Pentru anul viitor, gigantul sud-coreean intenționează să facă așa fel încât să devină producătorul numărul unu de astfel de dispozitive. 

Potrivit publicației online ETNews, Samsung va folosi aceeași strategie care a ajutat compania să devină cel mai mare producător de telefoane inteligente. Ca atare, consumatorii vor fi atrași cu o mulțime de modele de tablete, inclusiv device-uri cu ecrane de 12.2 inch sau mai mari, ale căror prețuri se vor încadra în game cât mai diferite.

În momentul de față, acest segment de piață este dominat de tabletele Apple, cu o cotă de 29,6% înregistrată în trimestrul al treilea, în timp ce Samsung controlează 20,4% din piață și se află pe locul al doilea. Este semnificativ faptul că în trimestrul al treilea al anului trecut Apple deținea 40,2%, iar Samsung numai 12,4%. Dacă într-un singur an Samsung a reușit să reducă un decalaj de 27,8% la doar 9,2%, există destule șanse ca sud-coreenii să devină liderii anului viitor.    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu