10 februarie 2014

luni, februarie 10, 2014

Am citit despre intențiile HTC de a-și revizui politica de marketing, însă ce fel de acțiuni dorește să întreprindă producătorul de smartphone-uri, a cărui cotă de piață a scăzut în ultimii doi ani de la 10% la 2%, mi-a devenit mai clar abia după ce Reuters a publicat mai multe detalii.

Așadar, urmând tendințele globale, HTC va acorda mai multă atenție promovării terminalelor mai accesibile. Cheia o va constitui segmentul dispozitivelor cu prețuri cuprinse între 100 și 300 de dolari, smartphone-urile HTC din această gamă urmând să fie lansate atât pe piețele în curs de dezvoltare, cât și pe cele mature. Totuși, așa cum au explicat reprezentanții HTC - co-fondatoarea Cher Wang și CFO-ul Chialin Chang - redactorilor agenției de știri, compania nu va fi interesată de piața dispozitivelor ”foarte, foarte low-end”.

Apoi, peste două săptămâni, HTC va începe trimiterea invitațiilor la prezentarea noului top de gamă, care va înlocui modelul One. Și dacă segmentul smartphone-urilor cu prețuri mai mari de 600 de dolari nu va fi neglijat de HTC, acesta încetează să mai fie singurul domeniu care va beneficia de prioritate în dezvoltare. Reprezentanții HTC speră că sumele mai mari obținute de pe urma vânzărilor de smartphone-uri mid-range vor fi în măsură să compenseze scăderea volumului vânzărilor de terminale scumpe. Rentabilitatea generală a companiei ar trebui să crească. De asemenea, executivul HTC a respins categoric ideea potrivit căreia compania ar putea (re)deveni un producător care să furnizeze, pe bază de contract, smartphone-uri pentru alți clienți. Singura opțiune acceptată: logo-ul unui operator mobil pe dispozitive HTC.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu